Yalnız bizim gündüz uykumuz hiç yok ben yanında yatarsam ya da kucağıma alırsam yatıyor yoksa asla uyumaz gece 12 gibi yatar sabah 9 a kadar uyur ama emmek için uyanır birkaç sefer gerçi atak dönemi midir nedir Bi kaç gündür saat başı kalkıp beni çileden çıkarıyor ama🥴