Mirayimran Deletedmom55 deneyin hani bişey olmazsa devam edersiniz benim annem kardeşime domates rendelerdi içine biraz haşlanmış patates koyardı çok güzel yerdi onu 🌸
MayneymisAltintop Deletedmom55 ben 9. Ayda pişmiş vermeye başladım. Şuan 15 aylık en sevdiği şey domates😅
Deletedmom56 Linva sen bana komşu olabilir misin acaba🤔 dün görmüştüm arada kaynadı yenikent Mustafa Kemalde misin🥰
Babe Deletedmom55 Kuzum 1 yasa kadar domates onerilmiyor hem asit acisindan hem de alerjik oldugu icin.Ama ben kizima 9.aydan sonra salcali yemekler vermistim pisik ya da alerji sorunu yasamadik
Misterious Kırmızı biberden salça yapmıştım onu verdim hala da yemeklerine o salçadan kullanıyorum 1 yasa yakın 15 gün kala falan kendi yemeklerimizden tattirinca domates salcasi yemiş oldu
Annesirintugceuzun Deletedmom55 Valla canım ben 8 aydan itibaren evde ne yemek varsa ondan verdim. 🤷🏻♀️ Yemeklerde yediriyordum ama pişmemiş olarak yedirmedim o aylarda. 😌
Deletedmom55 Annesirintugceuzun ya ben cok takıntılıyım sanırım cogu arkadasım boyle yapıyor tuz şeker peki
Misterious Deletedmom55 bir yaştan sonra evet ipleri biraz daha saldım geçenlerde kek yedirdim mesela gerçekten daha kolay oluyor
Annesirintugceuzun Deletedmom55 Yemekleri bize lezzetli gelecek şekilde yapıyorum. Tuzu da ona göre Yani. İlk zamanlar ayrıca yapıyordum ben de ama 8. Ayında bıraktım özel yapmayı. Şekerli bir şey yedirmiyordum sadece pekmez veriyordum o dönem. Şu an 16 ayı bitmek üzere arada ekmeğe çikolata sürüp veriyorum. 🥰🤷🏻♀️