Filizyn61 Seda23Yusuf ya banada öyle dediler bende şuan rahatımda ben çok tetenekli bir anneyim maalesef ki gerçi tüm anneler öyledir çok huysuz ben kakasını yapamdıgı için sanıyordum atak haftasıymış o yüzden de huzursuz olabilirmiş 🤷♀️
Seda23Yusuf Filizyn61 geçmiş olsun canım kıyamam kakasını yaptığında çok mutlu oldum annelik çok zormus ya