Merhaba arkadaslar 15 aylik bi oglum 2 aylik 1 kızim var. Boyle iki cocugu olupta yalniz bakanlar nasil baş ediyorsunuz. Ben her gun kafayi yeme derecesine geliyorum. Ikisine yetememe durumu cok ayri zaten. Kızim ya meme ya kucak istiyor. Oglum tam ilgi oyun zamanlari. Bazen cocugun altina bile zor bakiyorum. Ya iş yaparken ya bebekle ugrasirken goruyor beni cocuk onunla da ilgilenmeye calisiyorm ama ikisinin durmadigi hc bsy yapamadgim zamanlar cildircak gbi oluyorum. Biri uyusa biri uyumuyor. Zaten az uyuyorlar. Gece uykulari var ama gunduz yoj. Kizim uyanikken tek oyle durmuyor. Napicam bilmiyorum.Bana bi onerisi olan var mi? Birde bayadr oglumun ayak el ısırma huyu basladi ayagimi corapsiz gordugunde faln yere yatip isirmaya calisiyor. Normal mi bu gercekten bazen cok bunaliyorum.