Sallanaktan sikayetci olduğum zamanlar oluyor, çünkü bizimki sürekli uyku halinde bile sallanmak istiyor, maksimum yarım saat uyuyup uyanıyor hemen, geceleri bile bu şekilde, önceleri çok yorulmuyordum ama artık 8 aylık oldu ve gündüzleri enerjim tukeniyo hareket hareket maşallah sübhanallah🤗 o yüzden en azından geceleri sallamak istemiyorum rahatça uyumak istiyorum enerji depolayabilmek için, ne yapmam lazım, yavaş yavaş başladım uyku aralıklarını açtım artık ve uyandığında tekrar sallayarka uyutmuyorum beş dakika bile uyusa kaldiriyorum, ama ağlıyor çoğu zaman kıyamıyorum hiç, dikkatini dağıtmaya çalışıyorum, yatağa koyuyorum yanına yatıyorum istemiyor besigine birakiyorum kendi kendine yok onu da istemiyor, kendi kendine dalmasini nasıl sağlarım kizlar