8 aylık oğluma bugun yürüteç aldık getirdik salonda kurarken falan uzaktan izledi yaklastı parçalarıyla oynadı dokundu falan neyse kurduktan sonra daha binmeden korktu ağlamaya başladı ortada korkulacak hiç bi ses falan yoktu. İlk defa boyle ağladı içli içli ağzından burnundan baloncuklar çıka çıka. Hala da aklına geldikçe ağlıyor napmam gerek sizce neden boyle olmuş olabilir? Daha once bu tarz bi korkusu ya da yaşanmışlığı olmadı