Pinar35 Bu bolgede varmi bebisli anneler biz 2 .5 ayligiz sizler tanisalim tek kaldim buralarda ben 😞
Yaseminkocatepe Merhaba Bütün bir yazı Akbükte geçirdik. Kısmetse seneyede orada olacağız. Annemler ev aldı orada çok güzel bir yer. Kışın çok sakindir tabi ama yine çok şanslısınız 😊