Aliim canım benim bebeğimin ağzından çikolata yemiş gibi Bi kusmuk geldi geçenlerde. Reflüsü var doktor zorlanmaktan olur dedi. Kakasında siyah seyler görürsen acilen getir simdilik korkma dedi.. Neden kaka diye sormadım ama hemen getir dediğine göre kötü bişey.. Bide göğüs ucum yaraydı birkaç kez bebeğim emerken kanadı. Ağzına geldi kan doktora söyledim kan emerse kakasında siyahlıklar olur ordan anlarsın demişti. Basıma gelmedi ama bunları söyleyebilirim