Leylakirpi Merhabalar oğlum 8 aylık ve bir hafta içinde kan sayımı& aylık aşıları yapılmalı ama bu süreçte bir sağlık kuruluşuna gitmek ne kadar doğru bilemiyorum. Aşı yaptıran ya da sağlık kuruluşunda çalışanlardan fikir rica ediyorum🙏🏻