Merhaba kızım için kamera bakıyoruz xiaomi kamera yorumlarına baktım herkes çok memnun fakat aklıma takılan birşeyler var. Mesela görüntü telefonumuza geliyor değil mi? Ayrıyetten birşeye ihtiyaç duyulmuyor sanırım? Aynı anda iki ayrı telefondan görülebiliyormu hem babası hem ben görebilir miyiz kızımızı? Ve dışarı çıktığımızda wifi harici mobil veri ile de görüntü sağlayabiliyor muyuz? Kullanan varsa bilgi verebilir mi acaba?