Ebrar_kusum çok fazla uyku eğitimi videosu izledim, doktorlarla görüştüm…. Deneyebilirsiniz eğitimleri… Şansınıza çocuk uyursa sıkıntı yok. Ama çocuğunuz çok fena bir şekilde ağlara ağlaya uyutayum diye birsey yok malesrf…benim kızım emzik almıyor mesela, kundakra da asla sarıp koyamam istemiyor çok ağlıyor. Doktorum cok güveniyorum kendisine bir kere 6 aydan küçük bir bebeğe ağlata ağlata uyku eğitimi veremeyeceğim vermemem gerektiğini söyledi. Evet ağlaya ağlaya sonunda uyur belki ama dünyasında tek güvendiği annesine güven duygusu azalır. Bebekler için ağlamak anneyle iletisimlerdir onu bozamszsin. Boxmamalisin. Memende mi uyumak istiyor uyusun koy yatağına ağladığında al sakince salın kucağında tekrar koy, kaldır koy derken yatağında uyuyacaktır… Biz öyle yapıyoruz gece de uyanırsa şayet meme vermiyorum aynı şekilde kucağıma alıp salinip tekrar koyuyorum böylelikle yatağına alışmış bir durumda..