Tugbakybzc dogum raporunu is yerine gonder muhasebeye sigortaya bildirim yapacaklar . 170 i ara dogum parasi icin basvuru yapacagini soyle sen soylemeden yapmiyorlar bebegin kimligini cikardigin zaman ve sigortali oldugun icin sut ve dogum yardim parasi icin ekstra birsey yapmana gerek yok 1 ay icinde yatar 😉bende 14 kasimda dogum yaptim 😃