18 günlüğüz sütüm gayet iyi ama emerken ilginç bi şekilde çok ağlıyo kalp ameliyatı oldu 8 gün önce ama başından beri böyleydi sütümü sağıp biberonla vermek zorunda kalıyorum önce emziriyorum ağlayarak emdiği kadar sonra biberon 😞 Yaşayan var mı bu durumu nasıl kurtulcam süt sağıp biberon kullanmaktan yardım lütfen..