Hunili Sevgili anneler çok kararsız kaldım joie multiply mama sandalyesi çok işlevsel gönlümü kazandı kullanım ömrü de uzun Diğer yandan yummy işe sallanabiliyor kullanım ömrü olarak iyi ve eğlenceli bi el atın ya bilen birileri bi baksın 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
ozzge Hunili joker den almıştım 60 liraydı sanırım. Zaten sıkılıyorlar çok pahalı almaya gerek yok diye düşünüyorum tabi bu benim düşüncem
cerennaslann Hunili ikisini de kullanmıyorum o yüzden yorum yapamayacağım ama biz ikea antilop kullanıyoruz çok memnunum.Hafif çok yer kaplamıyor ve fiyat performans olarak cok başarılı.bir yaşındayız zaten hareketlendikce içinde durmak istemiyorlar.
Hunili Deletedmom138 valla onlarda o kadar güzel yapmışlar ki insanın aklı kalıyor😓 normalde sallanıyor diye yummy de karar kılmıştım evde sıkıldı iyice işe yarar diye düşündüm onu görünce acabaya düştüm. Şimdi sizde sıkılıyor durmuyor deyince bilemedim
Deletedmom138 Hunili dediğim gibi canım mama sandalyesinde biz sadece yemek yiyoruz meyve atıştırmalık felan yani
Hunili melis_duru bilemedim 😕 sürekli evdeyiz ya malum durumlardan belki mutlu olur sıkıntısını giderir diye düşünüyorum sadece o yüzden o sandalyeyi düşünüyorum diğerinin her şeyi güzel
melis_duru Hunili ayrı salıncak varsa mama yerken de sallanmasına gerek yok, ama salıncak yoksa mantıklı olabilir
Hunili melis_duru mama yerken sallamam zaten diğer zamanlarda sallanır düye düşünmüştüm ama yukarı da sıkılıyor durmuyorlar falan yazmışlar
melis_duru Hunili bende ayrı salıncak var, ilk aylar güzel oluyordu, öğlen uykusunu falan da orda uyuyordu ama hareketlenmeye başlayınca durmuyorlar cidden