Katipmoms ben dogdugundan beri yapıyorm yan yatır bebegı mesela sagına yatırdın ya sol burun deliğinden sık sagdan cıkar sonra soluna cevir sag burun deliğinden sık ben hep hortumla çekiyordum ama hapsurnca da cıkıyor su zaten. 5ml lik sırıngayı 3e kadar doldur korktu gun ıcın bı anda yan yatırınca tamamını hızlı bir sekılde 1 burun delığine sık. Sonra kaldır koluna cevir sırtına vur 2 3 defa daha rahat acılıyor burnu