Mine27 Merhaba anneler kızım 27 günlük oldu ve yüzünde noktacıklar oluştu Dr a götürdüm kaka testi yapıldı ve süt ürünleri yumurtaya alerjisi çıktı ve yaklaşık bir haftadır diyetteyim ancak yüzü geçmiyo çoklu besin alerjisi olabilir mi yaşayan var mı
Dygavs Mine27 kakadan yumurta ve süt alerjisini nasıl anladılar ? Testin adı nedir yani ? Geçmiş olsun umarım en kısa sürede geçer ama 15 20 gün diyetten sonra belirtiler azalmaya başlıyor.
Mom567 Mine27 4.aya kadar net anlaşılmıyor nasıl anladılar 🥴 bizim çoklu besin alerjimiz var , bağırsak tepkili bizim , 4. Aydan sonra kesin netleşti
saripapatyam2 Mine27 hemen geçmez canım en az 2 ayda sonucu görmeye başlarsınız. Vücuttan anca atılıyor alerjen gıda
doruknaz Mine27 daha erken biraz daha bekleyip düzelmezse 1er hafta arayla diğer alerjik gıdaları deneyin kesip
Mine27 Dygavs kaka testinin içinde gaitada redüktan tarama diye bi test var onun sıfır çıkması lazımmış süt alerjisini gösteren test buymuş bizim ki 2 çıktı ordan anladı Dr
Mine27 Mom567 yiğenm de vardı benim çoklu besin 2.ay da anlaşıldı onun ki de benim kızın yüzü de kabardı ve kaka da mukus görmeye başlayınca Dr a götürdüm sonra işte test yapıldı ve Dr diyet verdi Bi de damla verdi
Mine27 Mom567 bagırsak tepkili derken nasıl yani mesela nelere alerjisi var ben her şeye dikkat ediyorum ancak yüzünde ki tomurcuklar hiç azalmıuo yenileri çıkıyo
Ezgiezgi Mine27 15 20 gün sonra anca fark ediyor ve içinde süt ürünü yada yumurta olan hiç birşey tüketmemeniz gerekiyor ben 6 aydır diyet yapıyorum paketli gıdalara özellikle çok dikkat edin