Queen19 Taze_annee mustela nemlendirici kremi ve atopık egzaması oldugu ıcın cpsmed atopıa dıye bır kremımız var onunla nemlendırıyorum.
Fatma_FLZ Taze_annee ben hicbirsey sürmüyorum Banyosundan sonra bile yaglamiyirum alıştırmadım Cildi hava alsin Şampuan flnda kullanmıyorum Seba med sabun kullanıyorum o kadar
Zeyzey2616 Fatma_FLZ bende losyon falan sürmeyim daha yeni dogdu dedim ama cildi soyuluyor gibi pul pul. Sürmeli miyim losyon acaba 17 günlük bebegim
Fatma_FLZ Zeyzey2616 ilk zamn elleri fln bizimde soyuldu geçti kendiliginden Annem bisey olmaz ilk derisini atacak dedi
Niliyy Zeyzey2616 cildinin pullanması cok normal ama bence ya benek yapı ya da loston surun mustela en ıyısı. Nemlı olsun vucudu bızım bıle nasıl kuruyor bı de onları dusunun
Sinif177 Zeyzey2616 bizimde öyleydi doktor tavsiyesi ile coresatin barier kırmızı aldık. 4 aylık olduk hala kullanıyorum.