Ahsenozdmr göreviniz gereği çalışıyor olduğunuz için sizin yaşadığınız durum mecburi ve keyfi bir uygulama değil. Ek olarak mantık yürüttüğümüzde 1 yaşındaki çocuk oynamak ve gezmek için zaten sokağa çıkamaz ve size bağımlı durumdadır. Ben 20 yaş altı yasağın sokağa tek başına çıkabilecek durumda olanlar için geçerli olması gerektiği kanaatindeyim. Biz de oğlumu geçtiğimiz hafta aşıya götürdük, dün babannesine bıraktık akşam aldık. Oğlum 7 aylık. Her hangi bir sorunla karşılaşmadık. Yinede isterseniz karakolu ya da kaymakamlığı arayıp daha kesin bir bilgi alabilirsiniz.