Serpil2019 Elimden geleni yapıyorum deniyorum ama gene zayıf bişeyte yemiyor hiç bişey zorla tv karşısında felan zorla hiç öğün yemiyor zorla yerse 1 öğün belki oda yani üzülüyorum açıkcası iştah açıcı şurup vs kullanan kilo aldırıcı yok mu eczanede olan
Srpp Serpil2019 kaç yaşında kaç kilo oğlunuz. Sağlıklıysa kiloya çokta takılmamak gerekir diye düşünüyorum. Zaten en doğrusunu doktorunuz söyleyecektir size. Ek gıdaya yeni geçişlerde malesef yaşanabiliyor öğün reddi sıkıntıları 😑
Egeymen Serpil2019 hünnap keçiboynuzu özünü tavsiye ederim takviye edici gıda aynı zamanda benim büyük oğlumda çok kullandım hatta kendime de kullandım çok işe yaradı iştahını artırıyor, içeriğindeki vitaminlerle bağışıklığını güçlendiriyor VS. ☺️
Bebegimucizem Serpil2019 doktora götürdünüz mü acaba benim oğlumda herseyi yiyor ama ayda aldığı 50 gram 🤷🏼♀️ Bir ara ek gıdayla ilk tanıştığımızda yediremiyordum bir şurup almıştım iştah açıcı çok kullanmadık çünkü yemek yemeye başladı. Adı da argivit
Alyask Serpil2019 tarhana çorbası fılan da mı içmiyor çorba iciyorsa tavuklu kemik ve et sulu yapabılırsınız bır de balık yağı iştah açıyor
Serpil2019 Alyask ya aslında balık yağı alıyordum ama iştah ve yaş için önermediler bana tarhana nadir içiyor ya kemik sulu yapıyorum zaten çorbaları ama banamısın demiyor
Deletedmom136 Balık yağı kullanmaya başladım ben yaşına girdiğinden beri 4 gün oldu ama sanki bi nebze daha iyi gibi zamanla daha iyi olacak tabi, multivitaminli balık yağı aldım eksiği varsa yarasın diye. Vitamin mineral eksikliği iştahsızlık yapıyor ya
Deletedmom136 Serpil2019 denediniz mi açmadı mı? 4 günde bile benim kızımda fark etti çok şükür. 1 yaşına girdi başladım. Yaşı da tutuyor. Siz bilirsiniz nacizane tavsiyeler bizimki
Egeymen Serpil2019 ben 7.ayından itibaren düzenli olarak kullandım sürekli çok şükür özellikle bağışıklığı konusunda çok iyi geldi koca kış hiç hasta olmaz maşallah ☺️ kilo konusunda da yapısı öyle olabilir yani benim oğlum da şuan 4 yaşında ve 18 kg gözüme çubuk gibi görünüyor ama sağlığı yerinde ya gerisi boş
Bebegimucizem Serpil2019 evet canım ben ona bağlıyorum yemesini. 4,5 aylıktı ek gıdaya başladık yavaştan. 6.aya yaklaşmıştı sevmeye başladığında. O dönem aldım bende şurubu 15 gün filan kullandım sonra baktım ki yiyor artık
flklc Nutrigen üzüm çekirdeği şurubu ve ocean balık yağı birlikte kullanıyorum iştahı baya düzeldi .. Multi balık yağlarında OMEGA 3 oranı çok düşük oluyor günlük ihtiyacı karşılamıyor.. kansızlık ve çinko eksikliği de çok ciddi iştahsızlık yapıyor
Ummeymen Serpil2019 ayni … Cinko aiatah acar . doktorumuz bze zinobest cinko yazdi . ve zinobest alerji ilacyms ama istah ve uyki yapiyo