13 gündür küvezdeydi miniğim kilo almıyor zayıflıyordu.Hızlı bir şekilde kilo almaya başlamış prensesim.Şuan 1kg.750 gr.Doktorumuz pazartesi günü çıkabilir küvezden dedi.Prematüre anneleri asla korkmayın bende çok endişleniyordum ama onlar çok güçlü birer savaşçı.Hepsi başarıyorlar.Inşallah sizde yakın zamanda evinize gidersiniz bebeklerinizle.Birşey olursa üzülürseniz içiniz sıkılırsa bana yazabilirsiniz özelden.Bebekleriniz için en iyisi olur inşallah sağ-salim çıkarlar küvezden🙏🏻💕