Berilsmom Merhaba, bizim iki hafta boyunca devam ettiği için doktora götürdük. Vitamin değerleri çok düşük çıktı ondan kaynaklı denildi. İlaçları düzenli kullandığımızdan beridir kesildi irkilmeleri. Ne yalan söyleyeyim başta korkuttular bizi epilepsi atağı olabilir diye. Hatta video istediler o irkilme anının videosunu istiyorlar. Videoya alabiliyorsanız alın belki lazım olur. İlk irkilmelerde hiç önemsemedim korkuyor diyordum hep dua okuyordum ama devam etti