Nesli3306 Ahsen51 geçecek bazen insan çok bunalıyo sonra kendini geçip ona üzülüyorsun küçücük bedenine ağır gelen birşeyler var demekki diyorsun annelik işte…Çok sevelim hissettirelim zamanla diğerlerinin hepsi geçecek iyi ki varlar💗
Ahsen51 Nesli3306 oyy nası sevmem içim kaynıyor sürekli ilgilenirim güldürürüm oynarız ederiz ama işte şu sıralar biraz huzursuz inşallah oda geçer
Ahsen51 mervenisam doymadığında belli ediyor ve ona göre veriyorum çünkü mama ile besleniyor sadece 😏 ama uykusunda yok saati gelmeyince yatırsansa uyumaz ki bakar veya direk ağlar
Ahsen51 ZyNpYigit evet zaten havalar iyi olunca günde bi sefer çıkıyorduk azcık dolanıp hava alıyoduk ama şimdi ev hapsindeyiz sadece balkona çıkabiliyoruz..düzenli banyosunuda yaptırırım hep
Ahsen51 deletedmom247 bi sıkıntısı olmasında ağrır yeri felan artık ona raziyim biz ne ataklar atlattık demi ama 😅😃
deletedmom247 Ahsen51 Aynen yok yok bizimde aynı gece uykusuda bozuldu hatta ne güzeldi sabahlara kadar uyurdu 🥺🥺
Aryasare Ahsen51 13 kasım dogumluyuz bizimde aynı sürekli mızmız atak haftasında bu hafta güneşli yanı ortaya cıkcak yazıyo ama hiç güneşli değil daha çok parçalı bulutlu 😂
HcrSltn Ahsen51 18 kasim doğumlu kızım ve bi 10 gündür düzenli gece uykuları bozuldu huysuzlasti sabırla geçmesini bekliyoruz 🤷😰