Annesininpogacayanagi pasabeyy ben 2 aydır kullanıyorum pişik olmadı memnunum. Sadece çiş yaptıgında cok agırlasıyor bitek o var. Uzun süre bırakmamaya calısıyorum altında bezi.
Semihaa pasabeyy Fiyatı uygun ama kalitesi tartışılır hemen dolduğu için sürekli değiştirmek zorunda kalıyorum bizde pişik vs yapmadı
Efenin_annesi pasabeyy 12 saat kuruluk yalan 2 3 saat kalsa sızdırıyor ve oğlumda çok pişik yaptı hiç memnun kalmadım
Annesininpogacayanagi pasabeyy 6 ayı bitti. Valla 8 de kalkıyor gece 12 ye kadar 7-8 kere degıstırıyorum.