Benim kızım şuan 11 aylık ben kızımı hiç sallamadım ilk 5 ay dua dinleterek elimi alnına saçına koyarak ninni söyleyerek uyuttum sonra memeyi bıraktı bir iki ay uyku düzenimiz biraz bozuldu uyumakta zorlandık 7 aydan sonra artık kendi kendine uyumaya başladı herhangi bir yardım almadım bende. Sadece uyku saatini iyi belirledim takip ettim uykudan önce bol bol oyun hareket ettik uyku saatine yarım saat kala tulumu vardı onu eline verip emziğini veriyordum sonra duasını bazen uyku müziği açıyordum sürekli uyuttuğum iki üç dua ninni belirledim onları açıyordum pışpış deyip yanına uzanıyordum falan sonra ninniyi açıp tulumunu verince kendi uyumaya başladı zamanla uykusu geldiğinde gidip tulumunu alıyor emziğini bulup yanıma geliyor bende yatırmaya başladım şimdi uyuyor tek akşam uykusunda bazen zorlanıyor