Gamzeugur23 teşekkür ederim gamze hanımcım.
benim oğlum da daha 38 günlük. fakat çok sancı çekiyor. Çektiği acının Gaz olmadığına eminim. Katıla katıla Ağlıyor ağlıyor kasığı da şişiyor şişiyor ve Sonra uyuyor.
gitsek geri mi gönderir acaba , küçükken erkek bebeğini fıtık ya da hirsoseli ameliyatı ettirmiş anneler de yazabilirse çok mutlu olurum 🙏🏻
(Biz Çocuk doktorumuza gittik, ultrason çekildi ve sıvı toplanması olmuş dedi. Çocuk cerrahına yönlendirdi. Yani işinin ehli çocuk cerrahı arıyorum. 😞)