Tosbikgiller19 Kızlar koronadan dolayı sağlık kuruluşları malum pek güvenilir değill.. Size bilgi verildimi şu zaman gelin veya erteleyelim diye
Deletedmom69 Tosbikgiller19 ben götürdüm bizim sağlık ocağı aşı için saat veriyormuş herkese ben gittiğimde kimse yoktu.
Mina181019 Tosbikgiller19 ebe hanım eve gelip alı yapacağını söyledi bizim gitmemize gerek yokmuş çok şükür
Emin_e Tosbikgiller19 ben aradim saglik ocagini ertelemek daha riskli gördüğüm icin aşısını yaptirdim. Simdilik gerek gormuyoruz ama ilerlerse vs diger aşılara geliriz yine yapariz dedi ebe
Annesininpogacayanagi Tosbikgiller19 özellikle su zamanlarda bebeklerin bagısıklıgı icin ası cok önemli. Bence ertelenmemesi gerekiyor. Saglık ocakları hastanelere göre daha güvenilir bence. Çunku cok fazla insan yok ve sabahın 9 unda gittiğinde hemen bebekli olanları önden alıyorlar. Girip cıkman bir oluyor zatn.
Berenikom Kesinlikle ertelemiyor bizimkisi. Birinci ay aşısına gittik geçenlerde. Bir kac gun sonra ogrendik ki hemsiremiz koronaya yakalanmis 😑 sirada 2. Ay aşısı var. Gotureceğim
anne15 Tosbikgiller19 kontrole be asıya götürdüm hasta alımı olmadan 8 gibi cagırıyor bizim hemsire kimse yokken . Birde asıların ertelenmemesi gerektiğiyle ilgili bir yazı okumustum