Hanımlar bebeğim ek gıdaya geçtikten sonra poposunda ve özel bölgesinde devamlı sivilce ve kızarıklık şeklinde pişiklenme oluyor. Daha önce mustela pişik kremini kullanıyordum. Çok fayda etmeyince Birkaç gün önce sudocreme geçtim. O musteladan da kötü. Bir de trosyd kremini kullanıyorum şuan. Onun faydası var ama kesin çözüm olmadı hala pişik sorunu devam ediyor. Pişiği kökten kesecek iyi bir krem önerir misiniz?