Taze_annee Kızlar bebeginiz e sürekli eldiven takiyomusunuz usuyor diye surekli takıyorum ama elleri hiç havalnmiyo
Tuba Taze_annee Kaç derece ki sizin orası? Ben oğlum doğduğundan beri hiç takmadım (Ocak ayı doğumlu). Anca dışarıda eksi derece olduğunda çıktığımızda takıyordum.😊
Ahanife Taze_annee sürekli eldiven takmanıza gerek yok ellerinin soğuk olmasıda normal sürekli hareket halinde olduğu için 😊 motor becerilerini için ellerini kullanması önemli ne kadarlık bebeğiniz bilmiyorum ama ben 1 ay bile dolamadan çıkarttım😊
Gdogru Taze_annee ocakta doğdu hiç eldiven takmadım. Bebeklerin elleri ve ayakları genelde soğuk olur zaten bu üşüdüğü anlamına gelmiyormuş. Motor gelişimi için ellerinin açık olması önemli
FatmaKS Taze_annee bende 1 aydan sonra çıkardım eldiveni elleri soguk oluyodu ama ellerinden anlaşılmazmış zaten bebeğin üşüdüğü o yüzden rahat rahat çıkarabilirsiniz
ballilokmaninannesi @Taze_annee Aralık doğumlu bir ay falan taktım evdeyken daha sonra ellerini kullanabilmesi için çıkarttım sadece iki aylık olana kadar dışarı çıkarken takiyordum daha sonra onuda bıraktım
deletedmom719 Taze_annee yanlış yapıyorsunuz ellerinin hava alması lazım mantar enfeksiyonuna yol açar. İleride kalem tutma becerisine kadar etkiliyor uzun süreli Eldiven kullanımı. Ellerini keşfetmesi lazım. Tırnaklarını kestiğiniz sürece hiç sıkıntı olmaz