Ecitah2 ah canım Allah yardımcımız olsun çok zor bişey bu bende yaşıyorum şuan ağlayarak yazıyorum yani 2. Ayından sonra ara ara böyle yapıyordu benimki 3-4 gündür zorla besliyorum ben sütümü sagarak veriyorum arada emziriyordumda emiyordu şuanda ne biberon ne mama ne süt ne meme hiçbirisini almıyor, o kadar iştahlı bir cocuktu ki anlatamam 2 ay 28 günlük inan sütüm gitti üzüntüden