Nily sosyal medya da değil ama telefonla fotoğrafını çevremize atarak 5 saatlikken paylaşmıştım. 40 gün sonra da instagramda paylaştım hiç de korkmadım. Masum günahsız bebek her türlü kötülükten Allah korur diye düşündüm hâlâ da öyle düşünüyorum. Hatta doktora filan götürürken bile yüzünü hiç örtmedim. Sadece akşamları ya da eve geldiğimizde ben anneannesi, babaannesi benim Babaannem okuyup yüzünü yıkıyorduk yine de her ihtimale karşı 😊