Merhaba iyi akşamlar 👋ben yeni katıldım aranıza😇 Kilo konusunda bence çok stres yapmamak lazım. 5 yaşında bir oğlum 2 aylıkda bir kızım var . Dün 2 aylık aşısına götürdük kızımı 6 kilo çıktı maaşallah. Oğlum 5 aylıkken 6.300 dü. Kızımda öyle olabilirdi hiç sorun etmem şayet sağlığı yerindeyse ve ben üstüme düşeni yapabiliyorsam içim rahat. Sadece emiyor kızım oğlumda 25 ay emmişti. Kardeşlerin gelişimi bile birbirini tutmazken başka bebişlerle zaten kıyaslanamaz bana göre. 🌸@