Sum87 Kızlar oğlum aksam kaçta yatarsa yatsın gece 2-2:30 gibi acıkıyor ama ondan sonra sabah 10 a kadar filan uyuyor anlamadım 🤷🏼♀️ Alışkanlık oldu sanırım sadece nasıl bıraktırıcam 11 aylık olmak üzere 🌸
Ygtek Sum87 Niye bıraktırıyorsun ki bir kere kalkıyormuş sadece. 8 aylığız 2 saatte bir bazen 1 saatte bir kalkıyoruz ben napıyım😂😂😂
Sum87 Ygtek artık gece beslenmesine ihtiyacı yok diye bıraktırmak istedim ☺️ Ama 8 aylıkken bizimde öyleydi 4-5 gündür uyku egıtımı vermeye calısıyorum kendimce baya düzene girdi şükür🌸
Ygtek Feyzagkkkk Bende öyle sanıyordum. 1. Ay 2 saat, 2. Ay 3 saat, 3. Ay 5 saat uyuyordu oğlum. 4. Ay atağından sonra düzelemedik. Diş falan çıkardı mahvoldum. İnşallah sizin ki uyur. Uykusuzluk çoook kötüü. Her sabah ağlıyorum😂
Prnsannesi 20 aylık oğlum en az 2 kere kalkar gece en erken 23′de uyur sabah 7′de ayaktayız öğle uykusu nadiren 1 saat büyüsede bazı çocuklar hiç değişmiyor 🤱🏻 hep bu pozisyondayız 😂🙄🙄
Selda1903 Şuan 2ay 26 gunluguz gece 2,30 3 arasi duyuyoruz sabah 6,30 7 uyuyaniyor karnini doyuruyirm 10 a kadar bu düzeni simdilik alışkanlık haline getirdi bakalım