uykutulumu Serum siparişim hala gelmediği için son çare anne sütünü denicem. Yapanlar nasıl yapıyorsunuz? Bir de burnunun içi daha kötü olmuyor mu? Yapış yapış olacakmış gibi geliyor bana.
Nazosnaz uykutulumu canım bende post açalı çok olmadı buraya coldmixs damla önerdi arkadaşlar saolsn gerçekten çok faysdasjni gördüm serumlada temzledm şükür duzeldjk
Eymn27 uykutulumu ben doktoruma sormuştum gözüne ve Burnun a damlatilir dedi bir çay kaşığı na damlatim onu da bebeğin burnuna aktardım 1 dk sonra hepsini çıkardı burnundan pisliği falan ter temiz oldu 🙏
Duygui uykutulumu canım ANNE SÜTÜ . Neye zararı olabilir? Anne sütü kadar faydalısı mı var . Eskiden bu serumlarmıs varmıs benim babanemler burnuna gözüne heryerine damlatıyolarmıs anne sütü sifadır. Ben her zaman sıkıyorum burnuna hiçte bisey olmaz. Ben sıkıyorum sonra hapsırıyor zaten
Deletedmom268 uykutulumu anne sütündeki antikorlar dan dolayı dogru degıl süt damlatmak bakteri üretime sebep oluyormuş
iremarel Benim doktorum göstermişti, çay kaşığının içine 5 damla damlatıyordum sırt üstü yatırıp burun deliğinin oraya koyuyorsum nefes aldığı gibi çekiyordu. Burun kılları henüz oluşmadığı için yapışmıyordu😂
Trakyali Benimde bebeğmin burnu çok tıkanıyor burun pompası aldm çok iyi hemen temizliyor birde serum olmayınca azcık su kullanıyorum sonra pompayla temizliyorum iyice çekiyo temizleniyo rahat nefes alıyor serum herzaman olmuyo bitiyor falan geceleri nefes alamayınca su kullanıyorum siringayla
uykutulumu Trakyali ben de otribebe kullanıyorum çekmek için ama serum kalmayınca ne kullanacağımı bilemedim. Burdaki eczanelerde de maalesef serum yok 🤦🏻♀️ Su kaynatıp soğuttuktan sonra kullansam olur mu ki?
Zeytingoz uykutulumu ben doğduğundan beri sütümü damlatiyorum burnuna tertemiz oluyor içerde ne varsa atıyor 😂
Zeytingoz uykutulumu bazen kendisi hapsiriyor bazen de ucuna geldiği için hafifce sıkıyorum geliyor elime.ama en çok banyo yaptırınca çabasız içindeki tüm kötülükleri atiyo😂
uykutulumu Nazosnaz ben mustelanın serumunu kullanıyorum sipariş vereli çok oldu ama gelmedi. Eczanelerde de maalesef düzgün hiçbi şey yok. O yüzden önerdiğinizi de bulabileceğimi zannetmiyorum. Ben serumum gelene kadar yapabileceğim bi şey arıyorum😔 Teşekkürler öneriniz için 🙏🏼