Funda080120 Merhabalar. Oğlum 3 ay 10 günlük. İnek sütü proteinine alerjimiz çıktı. Anne sütünü kestik. Sadece Aptamil pregomin as kullanıyor fakat onuda yemiyor. 🤦♀️Nasıl yedirebilirim mamayı bizim gibi aynı süreçte olanlar neler yaptınız ?
Ylz123 Funda080120 vanilya şurubu katıp yedirebilirsiniz bizimde alerjiniz var tadı çok kötü mamanın öyle verin severek içer biz öyle yapıyoruz
melisaninannesi Funda080120 1 ay kadar vanilya aromasıyla içti. Birgün bitti aktar eşime satmak istememiş çok zararlı diye sade vermeye başladım 2 aydır sade içiyor çok şükür. Vanilyayı Şekersiz doğalını alın bize alerji doktoru da çocuk doktorumuz da ekleyebilirsin demişti
Elifberat Funda080120 hipp mama kullanmaya basladim ve her yerini kabartti . Sut alerjisimidir acaba . Bizimkidre
Funda080120 Mervea hayır diyet yaptım. Ama zaten sütüm çok yoğun değildi. Birde o dönemde gaz sancısı olunca hiç emmek istemedi. Çok denemeler yaptık ama olmadı. O yüzden şu anda sadece mama yiyor
Funda080120 Evet anne sütünü tamamen kestik. İlk zamanlar diyet yaptım. Ama yine beslenmede sıkıntı oldu emmedi. Emmedikçe sütümde azaldı. mamayı kabul etmedi çok zor yiyordu ama şimdi mamayı yemek daha da zor oldu. 60cc yada 70 cc yiyor
Sinif177 Funda080120 vanilya şurubu kullanıyorlar. Facebookta süt alerjili bağırsak tepkili bebekler grubu var. Oraya göz atabilirsin
Funda080120 Mervea evet biraz önce onu gördüm araştırma yaparken. Yani doktorumuz da asla birşey ekleme yapma diyor zor durumda kaldık. Hatta biz çay kaşığının ucunda muz ezip koysak tatlandırma amaçlı dedik ama kabul etmedi doktoru.
Mervea Funda080120 12 ay diyet yaptım süt diyetini açtıktan sonra sütten kestim 19 aylıkken şuan oğlum yumurtua diyetine devam ediyor varsın mamayla beslensin sağlıklı olsunlar 🙏 ek gıdaya geçince mamaya başlattı doktor manayı istemedi muhallebilerine koyuyordum gün içinde 1 kere veriyordum 1 çay kaşığı pekmezle tatlandırıp zamanla sade haline alışır merak etme bulursan vanilya şurubıylada tatlandırabilirsin
Mervea Funda080120 bizim doktor tatlandırabilirsin dedi pekmezle çünkü kabul etmesi zor bir mama içerse şaşarım derdi muz için erken ama pekmezi deneyebilirsin 1 haftaya kalmaz alışır. Yada vanilya varya onu mama kutusuna koy o ağır kokuyu azda olsa alıyor
Funda080120 Öyle tabi sağlıklı olsunlar da ne ile olduğu önemli değil. 🙏Anladım. Vanilya şurubunu doktorumuz söylemişti. Ama onu beğenmedi. Biz daha ek gıdaya geçmedik. Sadece mama ile besleniyor biberona yarım çay kaşığından az koysam zararı olmaz her halde
Funda080120 Mervea gerçekten kokusu tadı çok kötü bir mama bebeklerimiz de haklılar. O zaman ben pekmezi deneyeyim. Vanilya şurubunu mu damlattınız kutuya
Mervea Funda080120 vanilya şurubu değil bulursan aktartan saf vanilya paketiyle atıyorsun yoksa normal pastalarda kullandığımız vanilyayı inşallah zamanla atlatır 1 yaşından sonra aromalıları var biz yaşına girince onuda almıştık ama içiremedik
Funda080120 Mervea çok sağolun ya gerçekten zor durumda kalmıştım. Ek gıda almaya başlasa kilo aldırıcı tarifler ile kilo alımı falan daha kolay olur tabi de. Sadece mama olduğu için kolay olmuyor. Vanilyalı da pekmezi de deneyeceğim. Bir kutu mamaya ne kadar vanilya koysam acaba
Mervea Funda080120 vanilyayı kapalı şekilde kutunun içinde 2-3 gün bekletip sonra o kapalı paket vanilyayı atıyorum hiç merak etme zamanla alışır
Funda080120 Simay-annesi kilo alımımız yavaş ilerliyor. Hatta bu ara sabitlendi. Ne alıyor ne veriyor. Dr. Oetkerin denedik ama beğenmedi.😔
Mervea Funda080120 evet aynen öyle içine dökmicen o şekilde kutuya at bir kaç gün içinde kalsın kokusu değişir