Bebeğim 3 aylık. Sadece anne sütü alıyor. Tüm ay tutmaya cesaretim yok ama biraz çocuk orucu hesabı ilk gün, Kadir gecesi, son gün tutmak istiyorum. Tecrübeli annelerimizin önerebileceği bir yemek programı olur mu? Ne şekilde beslenilmeli? Yoksa kazaya mı bırakılmalı? Açlık da problem olacaktır illaki ama ben emzirdikçe susuyorum. Onunla baş etmem zor olacak gibi. 11 ayın sultanı gelene kadar konuşalım istedim 🌟