DeryaEla Bu ozel parali aşıyı yaptırdınız mi kızlar hangi ayda oluyor.1. Doz 9.ay dedi doktoRum.1 yas 2.doz dedi.komşumun doktoru 1 yaşında tek doz demiş 9. Ayda gerek yok demiş hiçbirşey anlamadım kafam karıştı.bize fazladan neden istiyor acaba.sizler nasıl yaptınız anneler.şuan 9 ayligiz