Merhaba, oglum su an 5 aylik. yaklasik 2 ay once bebegimin bacaklarinda hafif kuru alanlar olusmaya basladi. Daha bol yag surmeye basladim, bu esnada kulak arkalarinda da kabuklanma olduguni fark ettik oralara da surmeye basladik. Gecen ay doktor egzama dedi, mustela nin kremini surmeye basladik bu sefer de, yanaklarinda da kirmiziliklar basladigi icin oralara da surduk. İyi geldi. Simdiye kadar kakasi hep normaldi. Birkac gundur asiri huzursuzdu, gece sik kalkmaya gunduzleri agrisi var gibi aglamaya baslamisti biz de atak mi, dis mi, karni mi acikiyor falan diye sorunu anlamaya calisiyorduk ki, dun ilk defa kakasinda kan gordum.
Sizce sut alerjisi mi, simdi benim her turlu sut urununu tamamen kesmem mi gerekiyor yoksa azaltmam yeterli mi? Ayrica calistigim icin buzlukta 1 aylik sut stogu tutuyordum simdi onlar ziyan mi olacak 🤦🏻♀️ Cok uzuluyorum, lutfen bilenler onerilerini paylasirlarsa cok sevinirim. Simdiden tesekkurler.