Zkolip Zbetus anason ile rezeneyı 1 tatlı kaşığı kaşığı sıcak suya at demlensın iç sütünden ona gecıyor çok rahatlıyor
Zbetus Zkolip onu yapıyorum zaten damla kullanıyorum içim rahat değil bide bebeğe Rezene anason ne bileyim 🤦🏻♀️O yüzden bari bunu ben içeyim sütüme geçer yine faydası olur Diye içiyorum sabah akşam mutlaka
canparcam123 Zbetus en etkili yöntem zaman oğlum kolik ti neler yaptıysam etki etmiyordu yani çıkardığı halde yine artıyordu sabret canım inşallah geçecek zamanla
Sinemadgzl Zbetus merhaba canım rabbim şifalar versin inşAllah tez zamanda o kadar zor ki insanın elinde bebeğine çare olamaması. Ben momys bliss kullandım hiç bi faydası olmadı ve bence bu gaz olayının tek faydası zaman ve sıcak tutmak havlu çok iyi geliyordu birtek o onun dışında tam 6 ay çektim ne damla ne bitki çayları hiç birşey fayda etmedi.
Serenaybebek Sabahlara kadar ikinan ve göbek fıtığı olan bir bebeğim var. Relaktaz kullandık çocuğum uyumaya başladı öyle rahatladı. Etkisini görmeniz için 3 gün falan geçmesi gerekiyor çok xoi güzel gazını çıkarıyordu. Ve karnına sıcak bez koyup masaj yapınca da güzel çıkarıyorlar
Elf_hamza Zbetus sab simplex damla bize çok iyi geldi gazı olunca kendi kendine çıkartıyor önceden çok uğraşıyordum karnına masaj yap havlu ısıt koy dizlerini karnına doğru bastırırdm öyle yapardı kıp kırmızı olup ağlıyordu çok şükür iyi geldi bize eczaneden alıp dene istersen . Bide aguline diye gaz şurubu kullanıyoruz biz devlet karşılamıyor ama 70 tl falan şurup damla da 43 tl flandi
Zbetus Elf_hamza canım aguline şeker aroma ve sodyum benzoat içeriyordu yüzden kullanmayacağım ama diğer dediklerini değerlendireceğim Bu gidişle çeşit çeşit gaz ilaçaları alacam 🥴teşekkür ederim 😘🙏🏻
MelekAras Zbetus koliktir bnce çünkü bnmde oğlum öyleydi.şuan şükür eskisinden daha iyi.zor ama geçiyo sabır🌸
Mihrii Zbetus bizde perişandik nurse Harvey bizde de işe yaramadı . Biogaia’ ve her emme öncesi relaktaz damla kullanıyoruz herşey yoluna girdi. Doktorumuz verdi bize sende danışıp kullanabilirsin.
Alim7189 Zbetus kesinlikle sab simplex ve biogaia ikisini ayni anda kullan. Ben 9 da 6 damla.sap 15:30 da bio aksam 18:00 sab veriyorum bazen gece sancisi olrsa 23:00 sab veriyorm dene bnce
Mihrii Alim7189 sab simplex bizde yan etki yaptı . Huzursuzluk karında sertlik ve kaka yaparken zorluk oldu. Her çocuk için iyi gelmiyor eğer bu yan etkiler olursa direkt doktoruna söyle
Zbetus Alim7189 canım ya sab simplex te aroma vericiler şeker sodyum benzoat var 😔 bir temiz içerikli nurse oda pek işe yaramıyor 🤦🏻♀️
Alinduru Zbetus sab simplex çok güzel aslında bize de iyi gelir gibi olmuştu ama bebeğim alerjik bi süre sonra o gazı hiçbir şey kesmemekte başladı 🤦🏻♀️
K1996 Zbetus sab smplexle sendeki gaz ilacını bir kullandım günde 3 kere ama hep aynı saatlerde vermeye dikkat ettim 1 haftada rahatladı benim oğlumda cok aglardı sabah aksam durmadan çok şükür rahatladı şimdi
1Kubra_ Zbetus ben ilk bir ay biogaina damla kullandm baktım olacak gibi değil çok da pahalı gittim rezene aldm hergun bir su bardağı içiyorum gazi falan kalmadi hem altan hem üstten çok iyi çıkarıyor
defnesmomm Zbetus ben ilk ay biogaia kullandım, ikinci ay zinco kullanmaya başladım. İkisinden de memnun kaldım. Yediklerime de dikkat ediyorum, çok şükür gaz problemi yaşamıyoruz. 🙏🏻💙