Defnecikkk ben hep su veriyordum sadece anne sütü içerken bile çünkü biberona alışsın diye . Emzik de emmedi birgün meme reddi Yaşarsak panik olmamak adına alıştırdım. Bu ay mama veriyorum günde 60 ml bir o kadarda su içiyor. Güneşe çıkınca ,duş aldırınca, mamadan ve tadımdan sonra. İlk elma suyu verdim sonra muz verdim cici bebe taddırdım bugünde havuç püresini anne sütü ile beraber verdim yani hergün bir sebze 2 kaşık alışsın diye veriyorum. Açla tok arası öğlen vakti mutlu uykusunu almışken verin eğer vereceksiniz. Yeni şeylere hevesli olduğu saatlerde yani