Taze_annee Göğüsünüze koymayın ama yatakta yanınızda hissetsin sizi, benim bebeğimde beşikte değil bizim yanımızda uyuyor, ve geçe boyu uyuyor diyebilirim, bizde yeni 2 aylık olduk. Bu bizimde çok hoşumuza gidiyor açıkçası. Uyku eğitimi var ama kendi beşiğine 6 aydan itibaren koymayı düşünüyoruz, bizim kokumuza ihtiyacı var o zamana kadar 💕