sedaykn Gzlky 8. Ayda kan tahlili var onun için aramış olabilirler. Doktorlar o tahlilin yapılması gerektiğini söylüyor. Kan değerlerine göre demir ilacını ayarlıyorlar. Arayıp sorun bence. Bu dönemde normal kontrol için çağırmazlar zaten
Kereminannesiii Gzlky 8. Aya bizi de çağırdılar kan tahlili yaptır getir dedi ama şu durumda hastaneye gidip kan tahlili yaptıramam. Aşı olmadığı için erteletmeyi düşünüyorum.
sedalala Gzlky benim kızım 8.5 aylık, bizi aramadılar sağlık ocağından. götürmeyeceğim açıkçası, bir yaşına kadar aşı zaten yok takvimde. Takibini yapan doktoruna da götürmedim. Kaş yapalım derken göz çıkarmaya lüzum yok, evde oturuyoruz sakin sakin :)
Zeynepalya_ve_annesi Gzlky 7 mayısta gidicez bakalım 20 mayıstada böbrek usgmiz var nasıl gitcez bilmiyoruz sağlık ocağı tamamda böbrek ölçümüne gidermiyiz bilmiyorum
Mugurs Vardır da şimdi salgın nedeniyle acil değilse erteleyin bence hastaneler saglık Ocakkları en rısklı yerler. ben 2 aydır kontrole götüremedim bu yüzden.
Gzlky Kereminannesiii ben dün gittim canım boy kilo baktılar kan tahlili için hastaneye gitmem lazımmış virüs var diye ertelediler sonra bakılcak
Kereminannesiii Gzlky bakmasalar da olur aslında ben gerek var şu dönemde boy kilo için gitmeye ya. 9. Ayda çağırdılar mı
Gzlky Kereminannesiii bende dedim gelmeyelim dedim 9. Ayda gelelim diye 1 ay sonra aşı için çagıracaklarmış gelin dediler bizde korka korka gittik
Kereminannesiii Gzlky şu aşıda kafamı karıştırıyor kimi sağlık ocağı 1 yaşında yapıyormuş. Her şey allak bullak oldu şu virüsten
Gzlky Zeynepalya_ve_annesi bizede kana bakılacak ama virüsten dolayı hastaneye gönderemiyorum dedi virüs geçince gidin dedi