Elifcan Kızçeler oğlum 1 yaşında tvde reklam çıktığı an gözü başka bi şey görmüyor ne kadar seslenirsen seslen bakmıyor normal mi endişelenmeliyim.
Mirayimran Elifcan çoğu bebek bunu yapar gözünü ayırmadan bakar tv nin önünden geçin ama o hala bakar bozulmadan
[silindi] Elifcan hipnoz olması çok normal çünkü özellikle reklamlarda salisesi para işlediği için akış çok çok hızlı bizim için bile. Yani seslenmek fayda etmez direk TV kapatın ki genel olarak izlemesin
zumramomm Elifcan canım aynı durum bizde de vardi her reklam çıktığında hipnoz oluyor duymuyor,dizi film tarzı şeyler izlemiyor ama.ben bir süre TV hiç açmadım,şimdide reklam çıkınca kapatıyorum TV degistiriyorum tavsiyem sizde izletmeyin.
Annekeki Tvyi kapamayi deneyin. Benim kizim 4 aylik o bile acik oldugu an kitleniyo sak diye kapatiyorum kalakaliyo oyle🙈 gecisler cok hizli oldugu icin bir nevi hipnoz oluyo zaten.
Tesekkur Uzulerek soylemeliyimki normal degil muhtemelen cok ekrana maruz kalmis azaltin hatta mumkunse hic tv tel olmasin elinde bide oyle gozlemleyin
Elifcan SdCkmk iyi bi şey olduğunu düşünsem burda sormam demi sadece her bebek mi böyle diye merak ediyorum
Elifcan Sağolun kızlar şuan ailemin yanındayım ve isteristemez oturma odasında tvye bakıyo normalde bende tv karşıtı bir anneydim ama bazen şartlar teşekkürler yorumlarınız için