Hazirana selam canım bebeğini lavaboya tuttuğun pozisyona dikkat ettin mi?Tutuş şeklinde rahat edip o şekilde yapıyo olabilir.Genelde bebekler ayaklarını yukarı doğru çektiğinde ya gazı ya da kakayı daha rahat çıkarırlar.Bu yüzden altını açmadan o hareketleri yapıp bi dene bakalım