Azizeguney rabbim sifa versin en korktuğum şey ateştir 🙄 oğlumun doğdu doğalı ateşi çıkıyor sebebi belli değil 1 ve 2 ay asisini yaptım suan 5 aylık 4 aylığa götürmedim götürmek istemiyorum aşı karşıtı değilim ama içimde kötü bi his var gidemem oraya 😣😣