Kızlar merhaba. Oğlum 17 aylık. Gece iki buçukta feryatla ağlayarak uyandı. Ne yaptıysak sakinleşmedi. Uyumadı. Saat tam 04.00 te beşiğinde öylece otururken birden ağzını açtı ve afedersiniz ama ağız dolusu ileriye fırlatarak istifra etti. Sonra biraz rahatladı gibi. Çok tedirginim, doktorumun numarası yok bende. Başka çocuk doktoru iletişimim de yok soramıyorum bir bilene… 😩 Neden olabilir, sizce bu sıkıntılı süreçte sabah alıp gideyim mi yoksa biraz daha gözlemlesem mi bilemiyorum… sakıncalı bir şey de yemedi. Yaşayan bilen varsa ne olur yazsın, sabaha kadar uyuyamam 😞