Bizim çocukta öyle 3 aylık olacak neredeyse . Süt tazyikli geldiğinde oluyor bide nefes ve yutma kontrolünü çok sağlayamıyorlar. Burun hizasında alnını parmağınızla yukarı doğru itin o zaman rahatlıyorlar . Hemen hemen hepsinde oluyor herhalde bu durum endişelenmeyin. Arkadaşların dediği gibi sütü önceden biraz sağıp tazyikli gelmesini engellemekte işe yarıyor