Alisvezehra Elifbck almiyacagim ama bişey sormak istiyorum banada görümcem gönderdi kargoyla 60 TL tuttu kargo parası sizce normal mı kandirilmis hissediyorum kendimi
Elifbck Alisvezehra hangi kargoyla yolladı bilmiyorum ama bence normal. Ben geçen hafta bir arkadaşıma bebek elbisesi yollamistim sadece sürat kargoyla 13lira kargo ücreti odedim. Düşünün 1adet küçücük elbise 1ds bile gelmez yani
Cinareymen Alisvezehra bende burdan yürüme arkadaşı aldım bayan gardrops üzerinde gönderdi 10 tlydi 5ini o verdi 5 ini ben
Toprakdnrr Alisvezehra çok normal. Annemler küçücük bir koli gönderdiler bana 25 cm falan boyutuda 41 lira tutmuş.
Elifbck Cinareymen uygulamalar kargoyla anlasmali olduğu için uygun oluyor o yüzden en mantiklisi ya uygulamadan almak ya da elden
Elifbck Serdilef https://imgyukle.com/i/Qm8MRt https://imgyukle.com/i/Qm8ZOc https://imgyukle.com/i/Qm8ttQ