Merhabalar,
Kızım 4ay 24 günlük daha 2 gün önce Emzik almaya başladı ama aldığı günden beri sütünü içmiyor 🙄 zorla günde 3 öğün anca içiyor oda çok az ne yapacağımı bilmiyorum şaşırdım kaldım böyle sorun yaşayan veya yaşamış olan varmı?? Ne yapmam lazım?