Kızlar merhaba akşam kendiliğinden baş parmağımda şişmeye başladı önce hafif bir ağrı vardı bı baktım iyice şişiyor şişmesi durunca ağrıda durdu ilk defa başıma böyle bir şey geliyo bu nedir tam olarak bilginiz var mı yardım olun lütfen doktora gidemiyorum malum durumdan dolayı peki napicam ben internetten baktım biraz ameliyat diyo şu durumda o da mümkün değil 7 aylık bebeğim var