Nurcaan Tugce066 malesefff ayni durum bende cok oluyor gunde 2 bardak gazli icecek iciyorum okadar yaparmi bilemedim 🤷♀️
tuananilmoms Tugce066 bizzz 🙋🏻♀️ te uyuyorduk ne güzel biraz önce kıvranıp durdu elleri yüzünde bide kendini uyandırıyor of diyorum🤦🏻♀️ Aldm emzirdimde bi daha gaz yükledik bakalım😬 2 aylığız bitsin diye gözünün içine bakıyorum he ayrıca koliğiz sen düşün halimi🤷🏻♀️
Defnemm22 Tugce066 3 ay yaşadım hayatımın en zor günleriydi hergün ağlıyordum sinirlerim bozuluyordu ama geçti çok şükür 3aydan sonra bitiyor sabret canım 💗
Defnemm22 Nurcaan abovv ben gaz yapacak diye yazın ortasında karpuz yiyemedim hiç bişey yemedim neredeyse gazlı içecek içme bacım çok etkiler
Aybarskomm Tam bir saattr uyandı bagriyo gaz yüzünden çok zor bi süreç sinirlerim tavan yapiyo bazen o ağlıyor bende ağlıyorum zaten bunaldik evlerde bi yerlere çıkıp havada alamıyoruz sabır versin rabbim bize 2 ayligiz bizde
AlyaaSrmrt Valla 2 aylığız bu süreçte herşeyi yediğimde oldu. Kendimi tamamen koruduğumda. Eğer gazlı bi çocuksa ne yaparsanız yapın kıvranıyor. 🤷🏼♀️🤷🏼♀️
linakubra Kızlar benim bebeğim de 3 aylık . Hala devam ediyor sancı. Gece 3 den sonra artıyor .sizde de öylemi. Kıvranıp duruyor